
.jpg)
Magic Match brengt mensen en werk samen op een manier die verder gaat dan cv's en vacatures. Maar dat verhaal moest nog vertaald worden naar een merk dat schaalbaar, herkenbaar én onderscheidend is. Wij hielpen met het ontwikkelen van een strategisch fundament dat de basis vormt voor alle communicatie, design en toekomstige groei.
Magic Match had een duidelijke visie op mensgericht uitzenden, maar het merk miste richting en samenhang. De uitdaging: zorgen voor een merkstrategie die niet alleen klopt in gevoel, maar ook in structuur, doelgroepbenadering en visuele identiteit — zodat het klaar is voor uitbreiding en herkenbaarheid in de markt.
We ontwikkelden een uitgebreide merkstrategie die het verhaal, de doelgroep, de propositie en de tone of voice helder neerzet. Alles werd vastgelegd in een strategiedocument, dat nu als basis dient voor het brandbook, de website en alle toekomstige marketinguitingen. Inclusief kernwaarden, merkpersoonlijkheid, communicatiestijl en groeiscenario’s.
.jpg)
.jpg)
.jpg)